Saturday 25 February 2012

Cityville Malaysia.


Cityville adalah permainan paling popular di laman sosial Facebook. Aku main game ni gak.tpi lama kelamaan game ni makin lambat, slow, lagg dan yang seerti dengan nya. Aku ula boring main game ni sbb loading cam siput babi. Bandar aku memang laa maju, sbb maju sangat tuu la lambat nak loading. stengah taun aku main game ni aku dah level 60. Tak caye? pi Cityville tengok bandar aku, New Cats City. Baiklah, ni aku nak citer pasal game ni. Jom kita terjah!

Game Cityville adalah sebuah game yg dimainkan di laman sosial Facebook dan Google+. Kebanyakan org yg main cityville ni serius giler sampai mesej aku mintak accept request. Cilaka punya org! Game ni mula2 kita mesti bangunkan sebuah perkampungan yang kecil untuk menjadi sebuah bandar metropolitan yang besar.

Cantik tak?
click gmbar ni utk tengok saiz besar...

ni sebuah tanah yg perlu dimajukan oleh kita.
bila dah maju, Anda akan jadi bangga...
Tugas2 kat tepi tuu memang takkan habis punya lahh. Nak katekan game ni takde penghujung nye. kalau main, 7 keturunan pon takkan ade final mission. Game ni kadang2 ada laa buat pasal. Contohnya ada perkataan "cannot find string" kat semua tempat. Mane tali yg nak dicarik tu???? Tuu la yg aku tak suka. Peristiwa paling celaka time aku guna cheat engine tuu. aku tengok duit aku dah 20 000 000 masa guna cheat engine. Tpi bila aku beli barang, duit yg aku kumpul semua habis. Cilaka!!! rupanya angaka je yg berubah, nilai tetap sama!!! penat aku kumpul 2 000 000 coins.

Kalau nak dikatakan cityville ni bukan nye sronok sngt, tpi tak tau laa ape yg buatkan game ni sronok...

Skarang aku lebih tumpukan perhatian kat UPSR. No game anymore. Okeh, sampai sini je,jumpa lgi di entri akan datang...




No comments:

Post a Comment

Sidak tok tengah bersusei hal post nok diatas tok, ktk join skali mok?

Masa bahagian kuching