Monday 12 March 2012

Jom nilai kreativiti aku dlm Adobe Photoshop

Ok, camni permainan nye, anda mesti nilai brapa tahap kreatif aku dlm photoshop, Penilaian boleh dibuat di comment box. Klik pada gambar utk saiz lebih besar. thank you.

Peraturan:
1. Jangan komen "senang jer nak buat ni" kalau anda sendiri tak tau buat kecuali anda seorang pakar.
2.Dilarang buat spam disini.
3.Nilai gambar berdasarkan deskripsyen gambar yang dah disediakan.
4.Dilarang merokok disini!

Semua gambar disini diedit di Adobe Photoshop.

Okeh! jom kita mula dgn gambar yg pertama.



Perubahan pada gambar ni ialah coretan "SK Matang Jaya" dan "CS5".
Selain itu, Warna langit turut diubah.

Gambar camni dipanggil "Colour Splash".
Turut popular dikalangan Flickrs2 malaysia.


Gambar ni aku highlight kan masjid dan
ubah sikit contrast langit. 


Gambar ni pulak aku snap time pulang dri umah nenek aku.
Aku tambah pelangi kat celah2 awan tuu.

Ni gambar member aku, Hafeez. Aku tambah sikit neon line dan neon
words kat gambar ni. And aku turut ubah contrast nye.

Dipersilakan buat ulasan anda kat bawah ni.

Masa bahagian kuching