Monday 19 November 2012

Result UPSR...



19/11/12 - 6:27 a.m: okeh, pada pagi yang sejuk ini, matahari telah terbit, result upsr pun terbit juak. Muka aku masih gik berada di tahap muka innocence yang normal. Muka org lain kemungkinan berada di tahap muka innocence yang tinggi...



19/11/12 - 6:30 a.m: Pada pagi yang buruk ini, tangan aku terkenak taik cicak yg bodoh lagi bavi. Aku nemu kumbang badak juak, tengah telentang di tepi kereta mak aku. Matahari slow2 nait, result UPSR pun menanti kedatangan aku yang belum mandik tok. kebabian apakah ini???

19/11/12 - 6:35 a.m: TV di on dari kol 2 pagi tadik, aku tiba2 bangun awal, pa kah di ngigo aku tok bangun awal gilak ka. tang tiba2 bangun awal, dah ya nangga TV ngn minum milo, yg bavi nya tek, masa mok ngaul milo ya, kebushh!! milo spread over my head. bullshit!

19/11/12 - 6: 40 a.m: Di pagi UPSR ini, aku dapat berjumpa ngn kwn2 aku yg bullshit. dalam beberapa jam gik aku akan pergi ke suatu tempat yang amat bavi...


Masa bahagian kuching